Maradványok II.

2009.06.06. 23:42

Mennyi minden változott mostanában, mennyi minden történt és mennyi mindent el akarok felejteni!! Annyira, de télleg annyira elegem van a megjátszós, hazudozó és szemét emberekből!! "Bízz bennem!", "Szeretlek!", "Te vagy a fontos...", "Örökre veled maradok..." Blablablablabla!!
Tudom, hogy én vagyok a hülye, mert képes voltam közel engedni magamhoz bárkit, megint... :(:( És ugye megint az lett a vége, ami szokott!!

A legszörnyűbb, hogy sose gondolt semmit komolyan és eccerűen hihetetlen, hogy én, a félős, rettegéses és visszahúzódó ember sérülök mindig... Most is!! :(:(
Mert nem, nem, nem, és mégeccer nem engedek közel magamhoz senkit, és ez olyan szépen és könnyen megy.. egy darabig, mert a másik oldalon meg ott van a sok állat, aki csak azért is.. és erősködik, meg bíztat, és elhiteti az emberrel azt is, amit nem is akart.. hogy márpedig neki az akkor is kell... és ő is akarja!
Pedig milyen szép is volt, mindig ha mondott valamit, amit pozitívan lehet értelmezni, azt én annyi negatívummal tromfoltam,ami csak létezik! Már az első pillanatban lejátszottam a lehetséges kudarcokat, amik végül nem jöttek be szó szerint, de igazam lett! MEGINT!!! Utálom, hogy mindig igazam van! És menekültem, tartottam magam és nem hittem el semmit, ha akartam volna sem, de az a sok rohatt "Bízz bennem!", "Csak az megy, aki menni akar!", "Nekem van időm!" és nem hittem, egyiket sem, de mégis.. a naivságom idejuttatott!! Az eddig szépen felépített, nyugodt életemet megint tönkretették és most már azt hiszem ennyi bizalmam sem lesz senkihez, senki iránt, mint eddig volt!!Szóval ha eddig mínuszról indult a dolog, akkor most honnan??? Van a mínusz előtt is valami?? Van alatta élet?? Ott található a béka segge??? Vagy a békanő?? Ja, nem a békanő a hasamban van.. És ez már egy másik történet!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr951474847

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása