Marian

2009.09.08. 23:52

Milyen furcsa a világ... Vannak emberek, akiket azért felejtenek el mert nem sok érdemlegeset tettek, és vannak emberek, akiket azért, mert már nincsenek közöttünk. És ehhez nem is kellenek hónapok, évek, elég akár egy hét is, vagy csak pár hónap! :( A semmit csináló emberekért igazából nem kár, akkor sem ha köztünk éltek, élnek. Mondjuk én sem vagyok egy sokat tevő ember, max a közvetlen környezetem értékeli a dolgaimat,a tetteimet, és rajtuk kívül nem sokan tartanak bölcsnek vagy értelmesnek, de ez nem is baj. Talán ez így a jó! :) Sőt, minél kevesebb ember ismeri el a "nagyságomat", annál kevesebb embert kell siratnom, ha már nem lesznek! És tudom, hogy bármit is csináljak még hátralévő életem során, ők, emlékezni fognak rá, ha utánam maradnak! :( És akik már elmentek előttem, és nekem fontosak voltak, vagy akár az egész világnak, azokra méltósággal és büszkén emlékezem!!Amíg csak tehetem! Legyen az akár "csak" a legjobb barátom, vagy egy nagyszerű kézilabdás! :(

Marian Cozma ma lett volna 27 éves, de sajnos már több, mint 6 hónapja nincs köztünk!!! Elvették a szeretteitől, a családjától, a barátaitót, a rajongóitól! Elvették a világtól, hogy szomorú és sötét legyen nélküle! Most már egy jobb helyen van remélhetőleg, és csak azért rossz mindenkinek nélküle az élet, mert még nem láttuk a fényen túli világot!!! Remélem tényleg olyan jó ott minden, mint ahogy elhitetik az emberrel!!

Nyugodj Békében Kicsi Pasarila!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr671475045

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása