Valahol egy lány

2009.12.28. 23:01

Tegnap hosszú idő után volt szerencsém (vagy épp szerencsétlenségem) egy nagyon régi ismerősömmel beszélnem. Furcsa egy kapcsolat van köztünk, igazából kapcsolatnak sem nevezném, inkább ismeretségnek, ami a legképtelenebb ismeretség a világon. Semmi érzelem nem fűz ehhez a személyhez, maximum a humor kiapadhatatlan forrásaként tekintek rá, mert nekem sose jutottak eszembe jobb és eredetibb poénok, csak ha rá gondoltam, vagy éppen róla beszéltem. A legjobban kifigurázható ember a világon, és ő ezt még csak nem is sejti. Nos, ezzel a nem vicces, de jól megviccelhető személlyel tegnap ismét lehetőségem nyílt „eszmét cserélni” :D:D:D és közben felidézett bennem egy nagyszerű, csodálatos és lenyűgöző embert. Beszélgetésünk során eszembe jutott, hogy valamikor az év elején, a tavasz első hónapjai körül megismertem egy fantasztikus lányt. A világ legviccesebb, legkedvesebb és legszebb lányát. Azt hiszem őt is klónozni fogom egyszer!!! Életemben nem tanultam még annyit embertől, mint tőle. A humora szédületes, a dolgokhoz való hozzáállása szintén, és valami hihetetlen módon tud embereket manipulálni, majd lassan, de biztosan tönkretenni!! Ám mindezek ellenére észveszejtő személyiség!!! Bárki képes beleszeretni egy pillanat alatt, még egy nő is!! :D:D:D Sose voltam még olyan határozott és igazi önmagam, mint amikor aktívan részt vettünk egymás életében. Egy idő után már ugyanúgy gondolkoztunk dolgokról, és szinte alig láttunk különbséget magunk között. Talán behálózott teljesen??? Vagy csak annyira hozzám nőtt, hogy észre sem vettem, hogy már Én Ő vagyok??? Az viszont tuti, hogy az egyetlen voltam, akit nem vágott tönkre, meghagyta az életem, a személyiségem, és inkább hozzám tett még sok mindent, nem pedig elvett!! Olyan volt az egész, mint egy film! Megismertem, ideköltözött, az életem részévé vált, kicsinálta pár férfi ismerősömet, és a legjobb barátjává fogadott! Magát egy ördöghöz vagy bestiához hasonlította, de nem volt benne semmi gonoszság vagy rossz érzés, még nyomokban sem. Inkább ő keltett másokban azt. Ennek ellenére én egy percre sem állítom róla, hogy aljas lett volna!! Nem, mert nem volt az. Okos volt, intelligens és nagyon jó barát. Ha egyszer az embert a barátjává fogadja, akkor az örökké tart. Nem múlik el, míg világ a világ. Lehet rá számítani, akkor is, ha inkább félnének tőle, mert jobb vele jóban lenni, mint az ellenségünknek nevezni! :D Nőknek jó szívvel ajánlom, ugyanis bármilyen hűtlen, csalfa férfin képes bosszút állni, úgy, ahogy az a nagy könyvben meg van írva. Hiszen mint mondtam, egy barátért Ő mindenre képes!! Így tett a már említett úriemberrel is, aki sorban törte össze a lányok szívét, majd a bosszú elérte Őt is, és szintén összetört szívvel kullogott tovább. Ezer sebből vérezve. És ezen olyan jót mulattam, mint még soha semmin. Nem is szégyellem magam emiatt. Vannak dolgok, amiket megérdemelnek az emberek, és a kedvenc humorforrásom nagyon is rászolgált a dologra. Most pedig pár hónap után felbukkant ez az emberke, és állítólag már felejtősre vette a figurát, de tuti, hogy még most sincs túl a dolgon. Azt mondta nekem, hogy a barátnőm, aki olyan jól átejtette, na, ő nem volt semmi!!! :D:D Egyszer tuti megfilmesítem ezt a sztorit, mert egy kihagyhatatlan lehetőség! Naná, hogy meghívom az ihletőjét is, mindet, egytől egyig.:D:D:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr981629562

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása