Volt.... nincs!

2010.01.04. 22:55

Szeretem, amikor akár vadidegenek (főleg ők) képesek lerombolni az ember életét. Akár egy rossz szóval, megjegyzéssel, nézéssel, véleménnyel. Először a lelkiállapotot teszik tökre, ráadásul szemrebbenés nélkül. Aztán szépen lassan minden mást is! Meg sem fordul a fejükben, hogy valami rosszat csinálnának. Sőt inkább úgy vannak vele, hogy „Jaj, örülj már kis köcsög, jó lesz neked, segítettem!!” Egy francokat, inkább csak kárt okoztál!! Elbasztad az eddigi normális és nyugodt ráérős életemet!!!!!! Egyszer van valami halvány jó az életemben azt is tönkreteszik! Elveszik azt, ami az enyém és nem is éreznek lelkiismeret furdalást! Jaj, de jó lenne kiírtani ezeket az embereket! De ez nem is jó, inkább csak fájdalmat és szenvedést okoznék nekik! Mindnek! Egytől egyig! Milyen alapon szól bele bárki is más életébe???? Ráadásul, ami jár valakinek, attól miért fosztják meg?? Közben választás elé kényszerítik, hogy vagy azt teszed, amit én mondok, vagy ellenállsz, és akkor semmi sincs!! Közben folyamatosan idegesítik az embert! Miért él vissza bárki is a rohadt hatalmával???? Ha egyszer elérem azt, amit elfogok :D:D:D, akkor nem érdekel, ki mit mond, olyan tapló leszek, amilyen az a nagykönyvben megírt ember! Nem érdekel mi lesz rólam a véleménye másoknak, az fog a legkevésbé érdekelni!! Először szépen kicsinálok mindenkit, aki velem genyózott. Azokat, akik rám erőltették az akaratukat. Pedig tényleg nem vagyok befolyásolható ember, de az a nyavalyás hatalom… Nos, az nagyúr!! Mint az éhség!! És csak jönnek a hülye és nevetséges okokkal meg magyarázatokkal, hogy mostantól milyen, hű de kurva jó lesz nekem, verjem a seggem a földhöz örömömben, mert milyen sokat tettek értem!! Ezt már annyiszor átéltem, csak akkor jelentéktelen kis, botor pondrók voltak azok a bizonyos megmondó emberek. Most viszont a hatalom emberei, akiket szépen lassan, ám módszeresen kell elpusztítani!!! Hogy írmagja se maradjon!! Remélem, egyszer tényleg eljutok arra a pontra, hogy ezt megtehessem, vagy ha ezt nem is, akkor csak szimplán és egyszerűen szarba venni őket, kitiltani, megalázni, csicskáztatni éhbérért. Vagy inkább éheztetni, szomjaztatni egy sötét veremben mindet. Igen, ezt nagyon szeretném, nem vagyok mazochista, de élvezném!!! Ami jár, az jár!! Ha nekem mindennap a pofámba mondják a véleményüket, ami nem érdekel, még csak nem is kértem, akkor én miért ne tehetném meg később?? Amint módomban áll. Nem is tudom, kire lenne szükségem… Gollam-Szméagol párosra, egy csapat orkra, vagy elég lenne a Melanoce?? Szerintem az első kettő a legmegfelelőbb, ők akkor is irányíthatók, ha nem tűnnek olyannak. Könnyebb elbánni velük, és talán még jobban is járok. De csak én, mert az ellenségeimnek igencsak rossz végük lesz, ha ők kezelésbe veszik! Kit izgat, rám se voltak tekintettel, sem az érzéseimre, a kéréseimre, és semmire, ami én vagyok!!! Akkor én miért legyek?? Ja, hogy ne süllyedjek le az ő szintjükre… Á, nincs erről szó, csak a bosszúról, ami édes, és ami teljesen másmilyen. És ugye, jár… Nekik is!! :DDDD

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr691646996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása