Bob Marley nem Steve Wonder!!

2009.05.20. 22:17

Jaaaaaajj! :D
Ma megfogadtam, hogy sok érdekeset fogok tenni, hogy csak na, és hogy a blogba is annyi szépet írok amennyi csak eszembe jut. De hát nem tudom miért akartam ezeket véghez vinni!? :)

Mondjuk összeszedhetném a sok klassz ötletemet, gondolataimat, amik valahol a messzi múltban elvesztek... Menni kéne megkeresni, összerakni, egy helyre, hogy amikor kell, amikor szükségem lesz rá, akkor elővehessem! Jelenleg van két hely ahova írok. Vagyis egy hely ahova írok, és egy másik, ahova annyira nem!! :):)
Ígérem egyszer fogom magam, nekiülök és összeszedem a sok vicces, és mulatságos történetet, aminek részese voltam, vagy csak hallottam valakitől! Nemrég volt egy poénos szituációban részem, mégpedig olyannyira vicces volt, hogy elmesélni se tudtam anélkül, hogy a röhögéstől ne támadt volna pisilhetnékem. Utólag azért annyira nem vicces, de akkor az volt. Nagyon is! Van egy régi vicc, Steve Wonderrel kapcsolatos, ami nem raszista, nem is vakellenes, mert én csak hallottam, nem kitalálója vagyok. A vicc eredetileg így szól: Láttad már Steve Wonder feleségét? Nem? Még ő sem. Jó, tudom, nem olyan hű de jó, de ha valaki nagyon el akarja mondani, és siettében Steve Wonder helyett Bob Marleyt mond, akkor az egy nagyon is baró vicc... Főleg, ha az emberke véresen komolyan gondolja az egészet. Persze később már maga a tévedés lesz a vicc, de ehhez kellenek igazán jó nevető sejtek. Ja és szükség van egy nem is akármilyen lényre, aki mindenzt véghez viszi. Nos, nálam mindkettő passzolt, így nevettem egy igazán jót!!! Végre valahára!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr591474616

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása