Főnix madár

2010.08.16. 14:47

Azzá válok! Az leszek, mert igazából az is voltam mindig! Csak valahogy nem vettem észre, nem láttam, nem éreztem. Talán mert elnyomták bennem ezt az érzést, ezt a tulajdonságot. Elnyomták, hogy ne legyek, ne akarjak lenni! Sem önmagam, se semmi! Közben meg szépen lassan elvettek mindent, amitől egy kicsit mégis én voltam… Mondták nekem, hogy ne akarjak másokat hozzám hasonlóvá változtatni, átalakítani. Olyanná, mint én vagyok... Pedig mindenki belőlem vette el magamat! Maguktól lettek olyanok, mint én. Egyszer csak azt vettem észre, hogy mindent, amit én akartam mondani mások mondtak ki. Minden, amire én gondoltam, mások gondolatai lettek hirtelen. Minden jó tulajdonságom mások jó tulajdonságává vált idővel. És szépen lassan eltűntem! Mások pedig azzá váltak, aki én voltam, aki én szerettem volna lenni. És én voltam a rossz, a felesleges, mert már foglalt volt a személyiségem. Elvették tőlem, de nem vette észre rajtam kívül senki, hogy a közvetlen környezetem magától lett olyan, mint én. Kicsit én is közrejátszottam ebben, mert erősebbé és jobbá akartam tenni mindent, és mindenkit. Végülis sikerült, csak belőlem nem maradt semmi. Én tűntem el a saját életemből, engem vetett ki magából a saját társadalmam!!!
Most Főnix madárként visszatérek az életembe, egyedül, magányosan, de mégis boldogan. Mert már nincs elnyomás, nincs befolyásoló erő, hatalom. Azt teszek, amit csak akarok. Azt szeretek, kedvelek, utálok, akit akarok, mindenféle külső hatás nélkül. Nem hitetnek el velem semmit, nem beszélnek be nekem nem létező dolgokat, érzéseket. Így tudok igazán az lenni, aki lenni akarok! Egy hamvából sokszor feltámadó, de azt igazából csak most értő lény! Egy sokszor eltiport, elégett Főnix madár, aki már nem fél a repüléstől. Nem retteg attól, ha a szirtszélén áll, ha a mélybe lenéz. Mert a szárnyaimat kitárom és minden megnő... Kitágul a világ, és bármit elérhetek!

"Emlékszem a röpülés boldogságára.
Hiszem, hogy szárnyaim újranőnek."
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr832225596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása