Egy diktafon rendel

2009.06.24. 22:12

Sokat gondolkoztam a Benjamin Button filmen, amióta megnéztem. Annyi minden eszembe jutott azóta is a filmről, csak sajnos sosem voltam semmihez sem közel, a géphez sem, a nethez sem, még csak papír meg toll sem volt nálam, hogy lejegyezzem a gondolataimat. :(:( Ilyenkor annyira jó lenne egy agy diktafon!! :D:D Arra felvehetném ami eszembe jut és amikor már lehetőségem van rá, akkor valahova lejegyezném, felírnám stbstb!! :):) Sokkal, de sokkal egyszerűbb lenne minden. Gondolatban már megírtam legalább 10 könyvet, 30 forgatókönyvet és minimum százszor ennyi verset is!! Aztán mire oda kerülök, hogy újra "használatba vegyem" őket, már semmi sem marad az egészből, max pár szó, mondat, emlékfoszlány... Szomorú, de az agyam már nem a régi, nem sok mindent tart magában, nem mintha bármikor is hasznosan működött volna. Vagyis, hogy lett volna valami értelmes, amit megjegyeztem volna, amire később szükségem van!! :(:( A szivacs agy az én esetemben azt jelenti, hogy amilyen könnyen beszívja a vizet, olyan könnyen távozik is belőle, csak ráhatás kérdése!! :):) No, de igyekezni fogok, mégpedig a jegyzetelés terén. Veszek egy diktafont és beültetem az agyamba, az remek lesz. Ám, amíg ez nem valósul meg, addig edzem az agyamat is, és a tollal szoros barátságot kötnek majd a papírjaim. Régimódi ember lévén ez marad nekem, amíg rám nem talál a modern kor számos nagyszerű vívmánya, főleg a belső-gondolatrögzítő készülék!! Kérem!! Valaki találja fel, és ígérem leszek tesztalany, sőt kísérleti nyúl!! Vagy róka, vagy medve vagy mittomén mi lehetnék!! :):)
Addig toll-papír-ceruza, mert ugye ez is jobb mint a semmi! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr931474861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása