ÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉÉSSSSS ma már benne vagyunk a fősodorban!! :D:D:D:D A nyár legigazibb hónapja ma hivatalosan is elkezdődött!! 12 nap múlva már élvezni fogom a levegőt, az időt, a haverokat, a bulit és a phantát!!! :D:D:D Nem szól bele senki az életembe, nem akar senki szabályozni, nem köpnek a levesembe, és a legeslegjobb, hogy nem fogok olyan emberekről hallani, akikre rohattul nem vagyok kíváncsi!!! Sőőőőőőőt: akikre sosem voltam kíváncsi, még akkor sem, mikor azt hitték, amikor bekerültek az életembe, és amikor úgy éreztem szükségem van rájuk, amikor majdhogynem függtem tőlük!! Igazából nem kellettek nekem sose!!!!! Csak egy kis kiegészítés voltak, egy pótlás, amit a drága halála okozott, és az utána keletkezett űr betöltéseként aposztrofáltam, de most végre rá ébredtem, hogy semmi, de semmi közöm nem volt hozzájuk, és nem is érnek semmit nekem!!Egy kalap szart sem!!! Végre megszabadulok tőlük, ha csak egy hétre is, de nélkülük fog zajlani az életem!! Valódi, hús-vér emberek vesznek majd körül, akiknek nem kell elmagyaráznom egy dalszöveget, nem kell a helytelen írásuk miatt agybajt kapnom, nem kell a gyermeteg lelküket ápolgatnom, nem kapok szívgörcsöt a primitív kijelentésükön, észjárásukon, felfogásukon, és nem lesznek értetlen pillanatok!! Egy hétig legalább!!! Ráadásul nem kell nekem sem mesélnem az elmúlt éveimről feleslegesen, nem kell szóval tartanom senkit, nem fogok azon parázni, hogy "jaj, el ne szóljam magam!"! Nyugodtan beszélhetek, mesélhetek, sztorizgathatok mindenről, ami velem valóban megtörtént!!! És kiadhatom magamból az elmúlt egy év bánatát, fájdalmát, kínjait, anélkül hogy magyarázattal szolgálnék az állapotomról bárkinek is!!! Ami volt, úgy volt!!! :D:D:D Cenzúra nélkül!! :):) És vár rám a folyó, a híd, a kilátó, a hegy, és a barátaim!! A színpadtól távol!! :) Vár velük a smink és jelmez nélküli élet!! :D:D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr521475016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása