Engedd-engedd!!!

2010.08.16. 02:28

Torkig vagyok már!! Ahogy a címhez hasonlóan az a bizonyos dal is mondja. Bár nem pont így van, nekem most mégis megfelel!! Ébren vagyok... Most! Ilyen későn, vagy korán és blogot írok... Nem, nincs semmi bajom. Nem vagyok beteg. Csak mostanában valahogy ébren tart valami.. Egy rossz érzés, egy félelem (nem, én nem félek!!!) vagy csak egyszerűen a fogfájás.... :S:S És ilyenkor olvasok sok hülyeséget is, de persze néha értelmes, vagy legalábbis annak tűnő dolgokat is találok az internet csodálatos világában valahol.

"Sem a körülmények, sem mások nem felelősek a TE életedért. Tudd, hogy TE teremted a saját gondolataiddal azokat az eseményeket, amiket átélsz. De ne hibáztasd magad, ha valami nem úgy sikerül, mint szeretted volna. Ennek csupán az az oka, hogy nincsen elég hited. Ne a félelmekre, a rosszra koncentrálj, hanem higgy abban, hogy minden és mindenki a te javadat szolgálja. Az fog történni veled, amiben hiszel. Ha a boldogulásodban hiszel, minden körülmény úgy alakul majd, hogy a boldogulásod szolgálja. Ha viszont elvakítanak a félelmek, kétségek, beteljesülnek a rossz érzéseid. Az univerzum nem tesz mást, csak teljesíti a kívánságaidat. Hát nagyon vigyázz, mit kívánsz. "

Tudom, én én vagyok, a többiek nem! És nekem kell tudnom, ismernem, tennem, mernem, akarnom, lépnem, és a többi.... Nem lehet állandóan kifogásokat és hülye indokokat találni a kesergésre, az önmarcagolásra, mert önmagunkat emésztjük fel, és egyszer csak azt vesszük észre, hogy már nem vagyunk!!!! Sem élők, sem holtak!! Semmik leszünk a semmiben! Egyszerűen megszűnünk létezni! És senki nem veszi észre, hogy már nem vagyunk, mert igazából nem is éltünk! Nem csak mások életében, a saját életünkben sem vettünk részt! Nem is tudtunk magunkról! Nem léteztünk..... Nem is voltunk emberi lény, csak valami forma, ami levegőt vett és pazarolta a vizet, a gázt, a villanyt. Elvette másoktól a lehetőséget, mert csak sírt, nyívákolt és sajnáltatta a szerencsétlen és jelentéktelen életét, ahelyett hogy ÉLT volna!! Csupa nagybetűvel. Élt volna igazán őszintén!!!! Hát azt hiszem mostantól ezt fogom tenni! Mert akarom. Remélem még nem késő és nincs még veszve semmi.... Majd meglássuk mi sül ki belőle(m)!!! :D:D

"Ne élj a múltban. Ha nem vagy képes elengedni a múltat, ha folyton régi sérelmeket dajkálsz, akkor sosem leszel képes előbbre jutni. Hagyd elmenni, engedd el a múlt dolgait."

Hát mennyen, ha menni akar. De igazából én akarom, akkor is ha nem!! Elengedek valamit, amit már régen kellett volna, és leveszek egy nem létező, láthatatlan óvó, védő kezet valakiről, aki meg sem érdemli. Igazából sosem érdemelte meg. Minden ember a saját életéért felelős!! Mindenki úgy teszi a dolgát, ahogy tudja, a saját belátása szerint.  Külső segítség nélkül. Mi alakítjuk a sorsunkat, mindenről mi adunk számot és  mindenre mi bólítunk rá. Egyedül!! Önállóan!!! Tudatosan, vagy meglepetésszerűen. Mindenkinek más rendeltetett. Nem vagyunk egyformák. Hálistennek sose leszünk azok!! Most pedig elengedem azt a láthatatlan dolgot... Elengedem a múltat, a már régen elszakított fonalat, láncot vagy nevezzük aminek akarjuk. Vége!! Menjen, mert mennie kell!!!! Most már én szorulok védelemre. A saját védelmemre, mert fontos vagyok magamnak, mert szeretni kell magam, óvni, tisztelni és az ártó szellemektől mentesíteni!!! :):):)
Mindegy mi volt ezelőtt, mit tettem, mondtam, már nem számít semmi!!! Nem érdekelnek közösségi portálokról levett képek, azok helyére feltett újak, megjátszott barátságok, kapcsolatok, nagyképű, önző emberi viselkedések!! Mások negatív üzenetei rontanak  a világomon. Lerombolnak mindent, ami én vagyok! Némelyik ember egy két lábon járó molotov koktél. Jól szórakoznak, iszogatnak, mindeközben mindent felégetnek maguk körül!!!!  Majd vidáman tovább mennek, ám bizonyos emberekből csak hamu marad! De jó lenne ebből a hamuból főnix madárként feltámadni és újra élni!! Lélegezni!! Repülni, szabadon, kötöttségek és szabályok nélkül! Ezt kell tennem. A molotov-koktélosoknak a képébe röhögni és a fejemben csak azt hangoztatni ezalatt, hogy: Nem!! Nem érdekeltek!! Többé nem!! Nem fog rajtam az átkotok!! És nem győztetek le!!

Z!! Azt mondtad, hogy direkt csinálják!! Tudom!! Ráébredtem!! Magamtól... És mostantól nem foglalkozom vele!! Erősebb akarok lenni!! Önmagam akarok lenni. Olyan, aki képes bármire, vagy csak arra, hogy éljen és ne rettegjen a holnapoktól. Ne rettegjen kilépni az utcára, megszólalni, vagy bármi!! Erős vagyok, mert az akarok lenni!! Örökkön-örökké!!!

"Feltételek nélkül szeresd önmagadat. Ahogy senkit és semmit, önmagadat sincs jogod gyűlölni. Téged is a Teremtő teremtett, te is azért vagy, hogy általad az Univerzum teljes legyen. " ----- És most már mondhat nekem bárki bármit!! Ezek után bekaphatja!! :D:D:D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr292224684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása