Olvassanak könyveket

2009.08.11. 22:10

A könyvek nagyon jók.. Az ember legjobb barátai, a kutya után!! :D:D Én pedig mind a kettőt szeretem!! Bár kutyám most nincs, gyerekkoromban, valamikor a 18. században volt! :D:D:D:D:D Igaz, akkor sem olyan igazi, saját kutya volt, csak éppen ott élt, ahol én laktam, és mindennap találkoztunk egymással. De olyan kutyám is volt, amelyikkel csak ritkán találkoztam, pont akkor, amikor láttam! :) A könyveim viszont teljes módon a sajátjaim!! Mindennap kapcsolatba kerülök velük és sokat szoktam tanulni tőlük.. Szerintem az ilyen dolgok a legjobbak az életben! Ha valaki valakitől tud tanulni valamit, akkor már az egy igazi barátság! Éppen ezért nekem nagyon sok barátom van!! Jelenleg is barátkozást folytatok egy igazán elmés művel, amiből reményeim szerint sok hasznos dolgot magamévá tudok tenni a későbbiek során, és ezeket az életemben is hasznosíthatom majd!! Nem vagyok hülye, se nyígós, álmodozós, elkényeztetett kis maki, de szeretem a már-már nevetségesen romantikus könyveket!! Éppen a Büszkeség és balítélet című klasszikust olvasom, amiből tényleg sok jó dolgot tudhat meg az ember.. és még a saját javára is fordíthatja ezeket az információkat!! :D És ettől tényleg nem leszek nyálasabb, mint amilyen vagyok, sőt inkább értelmesebb és tisztább gondolkozással fogok bírni az elkövetkező időkben. Sajnos életem végéig semmiképpen sem, de egy darabig tuti!! Klasszikus művek hatása (na, meg semmilyen más művek hatása) nem tart sokáig, maximum emlékezés területén. És ha visszaemlékezem majd dolgokra, akkor talán felidézem az akkori gondolkozásomat és talán valamit visszahozok az akkori önmagamból!! Szóval olvasni jó!!!! Mivel az olvasás egyébként is pallérozza az elmét!! :) És hogy egy szintén kedvenc könyvem szavával éljek, olvasni a legremekebb dolog a világon!!!
"... ez pedig egy remek nap, mi pedig egy igazán remek sétát tettünk, kegyedék pedig fölöttébb remek ifjú hölgyek. Ó micsoda remek szó ez!!" 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr761474969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása