Hihetetlen fíling

2009.08.22. 21:03

Hihetetlen dolgokat vagyok képes még most is átélni! Magam is meglepődöm a történteken, főleg a spontán, hirtelen megtörtént eseményeken!! Ráadásul, ami történt, az minden volt csak véletlen nem!! :D:D:D Ez nem lehetett véletlen! Mert véletlen nem is létezik! :):):):) Miközben ülök K-val a teraszon elgurul előttem kerékpárral H...??? Ja, aha, véletlen...???? Érdekes!! :D:D Meglepő és mulatságos!!

Nos, a tegnapi  régi baráttal töltött sörözgetős-beszélgetős délután/este után egész érdekes éjszakám volt. Félreértések elkerülése végett itthon aludtam és egyedül!! Furcsa volt minden,  mintha nem is aludtam volna semmit. Álmodtam vagy képzelődtem, már magam sem tudom. Mintha végig ébren lettem volna, vagy ami még érdekesebb: mintha kintről, a testemen kívüli állapotban szemléltem volna magam. Közben pedig végig feküdtem és úgy tettem, mintha aludnék. Aztán reggel természetes, hogy olyan voltam, mint a mosott szar... Az egy elég érdekes állapot tud lenni!!! A nap folyamán hol vidám voltam, hol búskomor. Kicsit hiányzik a tegnapi pörgés. Mert az volt!!! :D Nagyon jó volt kicsit kiszakadni a monoton életemből, és olyan emberrel lenni, akinek nem kell magyaráznom semmit, akinek ha mesélek valamit, nem kell kiszednem a sztoriból neveket, vagy éppenséggel átírnom azokat félig meddig! Akivel igazán én lehetek!! Egy felszabadult, és boldog ÉN!!! Jó volt, ha rövid időre is, de egy kicsit a múlt részese lenni, és visszahozni valamit abból az időből, ami már végérvényesen elmúlt és messze jár, mintha nem is hozzám tartozott volna egykor.... De jó lenne, ha valóban visszahozhatnám azokat a dolgokat, amik jók voltak. Az embereket, az érzéseket és azt a közeget, ami jellemző volt akkor. Mert az volt a legjobb idő!!!! Akkor is, ha fele ilyen kapcsolat nem volt K és köztem!!! Éppen ezért eldöntöttem, hogy megváltoztatom magam, a gondolkodásomat és az életemet!! Kicsit visszaalakulok olyanná, aki régen voltam. Tudom olyan nem lehetek már sosem, mert minden percben változunk, ám mégis megpróbálok hasonlóvá válni! Akkoriban boldogabb, felszabadultabb, vidámabb és eredetibb voltam! Arról nem is beszélve, hogy jóval fiatalabb :):) Nem akarok ilyen poshadt és unalmas lenni már!! Elegem van magamból!! Nem akarok ilyen lenni, de nehéz másnak lennem, nehéz megváltozni, főleg visszaváltozni azzá, aki akkor voltam, mikor az akartam lenni, aki most vagyok... Ám most sikerülni fog... Mert sosem akartam még így semmit!!! Átölel a múlt már.. érzem!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr981474955

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása