Újabb szőrnyűségem

2009.10.22. 23:43

Világéletemben szerettem volna blogot vezetni. fogalmam sincs, hogy miért, csak úgy egyszerűen szerettem volna! Mivel sok mindent nem tudok, köztük ennek a miértjét sem, így marad az az unalmas és egyszerű magyarázat, hogy mertcsak!

Sokszor rádöbbenek, hogy mennyire hülye is vagyok én magam! De ezt másoktól nem szívesen hallom, mertcsak! :D:D Ahogy a klasszikus mondja: Magamat tán kigyúnyolhatom, de hogy más tegye, azt nem hagyom! Szóval, magamat szívesen tartom hülyének, mást inkább kérek eme véleményének a megtartására. Mivel az, hogy önmagam hülyének tartom, az nem ugyanolyan hülye, mint amikor mások neveznek annak! Azért kíméletesen bántom magam.. :)

Valószínűleg, ha visszaolvasom ezt a mai bejegyzésemet, akkor szintén megállapítom majd magamról ezt a bölcsességet, és hogy nem sok minden változott az elmúlt.... sok-sok-sok évben, amióta ezen a bolygón élek. Persze nem éltem ezelőtt egy másik bolgón, vagy ha mégis, akkor nem emlékszem rá. De tudtommal csak a Föld nevű bolygó az egyetlen, amin élethez hasonló reakciókat adtam. Még a régi feljegyzéseim között sincs semmi olyan, hogy máshol is jártam, pláne hogy nyomott hagytam volna magam után. No, erre van a legkevesebb esély. Ám ha mégis voltam máshol is élő lény, akkor nem fogom szégyellni, mint ahogy azt sem, hogy előző életemben álltólag oroszlán voltam, de nem tom melyik bolygón. A következő életemben, pedig kutya leszek, ahogy ezt egy nagyon intelligens és korszerű felmérés alapján kiderítettem(egy egyszerű "addmegaszületésiadataidat" teszt volt mindössze). Azt megnézem majd, hogy miként fogok csaholni, házat őrizni, tyúkot kergetni, nyomozói munkát ellátni... Ha netalántántalán (így egybe, mertcsak) valakinél felbukkanok, mint majdnem Rex felügyelő, akkor kérem értesítse már a szüleimet erről, ugyanis rengeteg az ételmaradék a jelenlegi családomnál, talán a következő életemben is ellátnának valami finom koszttal! Vagyis inkább koszttal... :) Hogy finom-e arról inkább most nem tennék említést, majd máskor.. persze.. szebb időkben!

Szokásomhoz híven most is zenét hallgatok, a változatos ízlésemnek megfelelően. No, épp ebben a pillanatban indult el itthon Zorán: Boldog idők című dala! Számomra ez egy örök klasszikus, szövegileg és zeneileg is. Ha életem más szakaszában nem is így vélekedtem erről a zeneműről, ma este mindenképpen ezt hangoztatom!!
" Olyan büszkén állt a tábor, pont a Világ kellős közepén..." De most ezen a bolygón vagy másikon?? :)
"A szív dobolt, mert az volt a szép boldog idő...." amikor oroszlán voltam a Holdon!
"Nappal főleg vermet ástunk...", hogy legyen hova elbújni! :):)
"Aztán összedőlt a tábor, pont a béke kellős közepén" , mint amikor a fesztivál végén keltenek a biztonságiak, hogy vége a partinak, és mehetsz haza a saját bolygódra
" Mondhatsz bármit, nekem tetszett, ez az átkos múlt idő..."  Ahogy ez a dal is tetszik, annak ellenére, hogy elviccelem. Klassz dal ez!! De még mennyire! Aki teheti hallgassa meg! Nem adok tanácsot, mert úgyse olvassa senki ezt az értelmesnek aligha nevezhető irományt!

"Előttünk áll a tág határ,
S én látom már, hogy az lesz a szép boldog idő
Se gond, se pénz, se bor, se nő.
Az lesz a szép boldog idő,
Se pénz, se nő, boldog idő"

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr571468867

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása