A nápolyi buddha

2009.10.31. 23:23

A megismételhetetlen Carlo Pedersoli!! A család kedvence!! Bud Spenceren kívül csak egy közös kedvence van a családomnak: Terence Hill!! :D:D Fantasztikus ember, és színésznek is remek! Bár a játékáról megoszlanak a vélemények, azt el kell ismernie a kétkedőknek is, hogy korszakalkotó műveket hoztak össze Mario Girottival! Ha a történet butuska is, nevetséges karakterekkel, akkor is olyan alkotások ezek, amik minden korosztály számára nagyszerű szórakozást nyújtanak! A filmekben elhangzott mondatok pedig egyenesen szállóigévé nőtték ki magukat! Sok igazán klassz és különleges ilyen beszólás van, de a személyes kedvencem a következő:

Csak a Puffin lekvár ad nekem erőt, és mindent lebíró akaratot!

Intelligenciája páratlan, már 5 évesen megkezdte az iskolát, ráadásul a negyedik osztály után egyből hatodikba került, átugorva az ötödiket. 16 évesen vegyészmérnöknek tanult az egyetemen, ám jogi karon szerzett diplomát. Közben az úszócsapat tagja volt, majd vízilabdázott! Két olimpián is résztvett, és hazájában úszórekordokat ért el, valamint Európa-bajnok és olimpiai ezüstérmes vízilabdázó. Zenét ír, énekel, gyerekruhát tervez, és még annyi mindennel foglalkozik. Egy saját légitársaságot is alapított!!  Ráadásul 49 éve nős, ami nagy szó egy ennyire népszerű és sikeres embernél, mint Bud Spencer. Valószínüleg már vízilabdázó korában nők százezrei rajongtak érte, ha máshol nem Olaszországban biztos. Aztán színészként még sikeresebb lett, ha nem sikeresebb!! És bár pocakos, szakállas, mégis az egyik legmegnyerőbb külsejű színész, akit valaha hátán hordott a Föld! Bár erről sokan más véleménnyel vannak, számomra a sok menő macsó helyett neki több keresnivalója van egy ilyen listán!!
Gyerekkoromban sokat játszottunk tesómmal filmeset, és mindig én voltam Bud Spencer. :):) Állandóan én alakítottam a nagydarab szereplőt, kicsi termetem ellenére. Igazából sosem bántam, most meg mégkevésbé bánom!! Ő adta a legnagyobb pofonokat!! Ráadásul volt még kártyánk is, naná hogy abból is nekem maradt a jó öreg Bud!! :D:D Valahogy mindig elhappolták előlem Terence Hillt, aki ezért sose jutott rám, pedig annak idején jobban csíptem. Talán a szőke haja miatt, vagy a kék szemeiért, nem tudom. Ma már mindketten ugyanolyan fontos részei a múltamnak, és Bud valamivel közelebb áll hozzám, mivelhogy régen Ő voltam én! :D
Ezen a képen annyira hasonlít Bud Bujtor Istvánra, hogy még egy könny is kicsordult a szememből, ami kettő volt, vagy még annál is több! :(:( Azt hiszem Bujtor Pista szinkronhangja sokat tett hozzá Bud Spencer népszerűségéhez!! Főleg Ötvös Csöpi karaktere, ami persze fordítva is igaz!! Milyen kár, hogy nincs már köztünk! :(:( Most biztos mondana valami csöpiset, és röhögönék egy hatalmasat!! Az égből velünk együtt köszönti fel Ő is!
Szóval Isten éltesse a mi drága és egyetlen Bud Spencer-ünket!! Nem ér el hozzá ez az üzenet, de akkor is jól esik ezt leírni, mert a szándék a fontos!! :D:D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr271489905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása