Háegyenegyalmát

2009.12.03. 22:37

Sikeresen túl vagyok a H1N1 oltáson, remélem, a betegség is elkerül engem. Mostanában egyre többen betegednek meg és sajnos bele is halnak ebbe a nyavalyába. Szerencsére én nem vagyok terhes anya, mert, ahogy elnézem ők a legveszélyeztetettebbek. Szegénykék!!! Imádkozom értük, vagy csak reménykedem benne, hogy helyrejönnek... :(:( Aztán ma hallottam, hogy egy 5 hónapos és egy 13 hónapos babácska is bekerült a kórházba, nem biztos, hogy pont ennyi idősek, de mindenképp az életük elején járnak. Úgy gondolom, aki teheti oltassa be magát, nincs veszteni valója, vagyis hogy van... meghal vagy nem!! A választás adott!! Én szeretnék még egy keveset élni, vagy ha meg is halok, akkor egyáltalán nem ezt a halálnemet választanám. Egyszer eldöntöttem, hogy ha már autó általi halálom lesz, akkor szeretnék a Kispolszki helyett egy Peterbiltet, vagy Volvo kamiont, az biztosabb és sokkal elegánsabb. Bár van, amikor már mindegy!! De most még nem jött el ez az idő! Nem szabad, hogy megijedjenek az emberek az oltástól, a betegségtől már elegen félnek. Az oltás jó, nem kapok érte pénzt, hogy ezt írjam, de jó!!! Hinni kell benne, ennél fontosabb nincs a világon. El kell hinni, hogy jó (amúgy is az) és nem félni a mellékhatásoktól. Bár én most épp tüsszentettem egy nagyot, de nem hiszem, hogy valami megfázásom lenne. Semmi bajom, csupán még egy kicsit vizes a hajam, hiszen most mostam ki.. De beteg nem vagyok, mert nem akarok az lenni. Most még nem! Van ötletem kinek kéne adni belőle egy keveset, kinek lenne "égető szüksége" egy kis vírusra, és olyan szívesen duruzsolnám a fülébe neki vagy a nagyon kedves akárkijének, hogy "hoppááááááá, ez szaaaaaar!!" És ez a valaki nem egy exem, semmi közöm nem volt hozzá érzelmileg, nem akarok én így "bosszút állni" senkin, akit valaha szerettem... Maximum csalfa barátoknak szánnám. Én most már nem kapom el, ráadásul még H1N1 védőfelszerelésem is van. Iszom a vitaminbombát, egészségesen étkezem, életmódváltáson megyek át folyamatosan, a gondolataimat is változatom, néha percről percre:D és erős a hitem. A magamba vetett hitem!!!! Nem kellenek másfajta hitek, elég ez az egy!! Én miben hiszek?? Magamban! Abban, hogy nekem más rendeltetett, mint ez, ami most van, hogy nekem valami különlegeset kell véghezvinnem, és leszek még eszeveszettül boldog, eljutok oda, ahova mindig is szerettem volna, és eljön majd az a pillanat, amikor mindenki nekem ad igazat!! Elég csak hinnem magamban, és abban, hogy amit most csinálok, az úgy jó, ahogy van! Ha van oltás, hát beoltatom magam, már meg is tettem, tegyen így mindenki más is!! Ha másért nem, hát önmagáért, és az álmaiért.. azok biztos megérik! Az enyémek igen! :D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr341572509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása