Believe

2009.12.23. 22:44

Finisébe érkezett a karácsonyvárás, már legalábbis ami engem illet. Sikeresen ráhangoltam magam a holnapra, no meg az azt követi pár napra. Utána már csak a szilveszteri akármi maradt… Kaja kész, süti minden egyéb. Csomagolni nem szükséges, ezért találták fel a remek díszzacskókat. :D Nem áll fenn semmilyen probléma, ami a csomagolandó tárgyat illet, nem zavar a kiálló izé, a nagyobb bigyó és még azzal sem kell szembenézni, hogy a csomagolás befejezésekor elszakadt több helyen a papír. Egyszerűen a megfelelő méretű tasakot kell beszerezni, abba elhelyezni az árut, és tenni a karácsonykor szokásos helyére, vagyis a fa alá, vagy mellé, vagy ki hova teszi. Nincsenek ezzel kapcsolatban sem különösebb elvárásaim, valószínűleg a tavalyi évhez hasonló "meglepetésben" lesz részem. Az a legszörnyűbb az egészben, hogy én vagyok talán az egyetlen ember a világon, aki gyűlöli a meglepetéseket. Sosem értettem meg, hogy miért nem lehet konkrétan rákérdezni a dolgokra, vagy csak puhatolózni? Amúgy is, ha valaki nyilvánvalóan szeret vagy utál dolgokat, akkor miről beszélünk??? Szerintem egy Harry Potter rajongónak nem fogok Narnia DVD-t venni, sem pedig pókemberes akármit a superman fanoknak. Nem is akarok meglepni egy fradistát sem lila sállal. :D:D:D:D Ha valakin látszik egy bizonyos dolog iránti rajongás, akkor egyértelmű, hogy abba az irányba indulok el. Nekem ez idáig sikerült. Egész eddigi életemben megleptem embereket. Nem csak a létezésemmel, hanem azokkal a tárgyakkal, amiket tőlem kaptak. Vagy csak jó színészek, amit viszont kétlek. :D Alapból őszinte emberekkel veszem magam körbe… most már!! :D Ám, sajna velem rendesen kibabrált az élet, nem tudok örülni semminek, ami nem fér össze a saját elképzeléseimmel. Sosem bírtam, ha egy nap már a tízedik tusfürdőt kaptam, de mondjuk az áhított pulóvert véletlenül sem… Vagy amikor kifejezetten tisztálkodási akármiket kértem, akkor kaptam rögtön 5 pulcsit!! :D:D Ezért mindig egyeztetek előtte az érdeklődőkkel. Mire van szükségem és ők mit szándékoztak adni. Reménykedem benne, hogy holnap megkapom az áhított Rolls Royce Phantomot, vagyis a kisebb verzióját, a Rolls Royce Ghost-ot :D:D:D:D Bánnya-kánya, a matchbox változata is jó lesz. Az legalább elfér az asztalon, és nem lenne gond a parkolással sem. :D Most pedig megyek lefekszem, várom a csodát, és hiszek… Hiszem, hogy a holnap szebb lesz, mint eddig volt, mint az évben sok nap volt… Mert holnap csoda történik.. Csoda, nem más!!! Itt nálunk, és máshol is, ahol még hisznek.. :) Mert hinni nem rossz.
Boldog Karácsonyt!!!!

www.youtube.com/watch


 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr401619295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása