A bejegyzés tartalma :D:D

2010.02.25. 21:49

Úgy érzem, kezdem felvenni az engem körülvevő emberek stílusát, akik mondjuk nem teljesen emberek, inkább csak emberkék, amolyan gyerekfelnőttek, de igazából nem nőnek fel soha. Van valami furcsán jó bennük, amikor velük töltöm el a napjaimat, akkor néha azt érzem, hogy igazán remek kis galeri ez. Ám olyan is előfordul, egyre gyakrabban :D, hogy menekülnék előlük, futnék el bárhova, lehetőleg jó messzire innen! De azt lehetetlen lenne tagadni és mondjuk nem is áll szándékomban, hogy sok mindent veszek át tőlük. Miközben tanítanám őket az életre, a dolgokra, ők is tanítanak nekem sok-sok mindent. Néha türelmesebbnek tartom magam, vagy legalábbis úgy érzem, hogy az lettem. Néha rettenetesen fel tudnak idegesíteni, és olyankor azt se tudom mi az a türelem, már magát a szót is elfelejtem. :):) De előfordul az is, hogy olyan felszabadult és őszinte vagyok a társaságukban, mint még soha eddigi életemben sehol és senkivel. Talán azért, mert olyan kedvesen köszönnek, mert mindig örülnek, és elfelejtik hipp-hopp, ha csúnyán szóltam, ha szigorúan nézek rájuk. Megbocsájtják az összes hibámat, ami persze nem létezik, mert felnőtt vagyok, és a felnőttek nem hibáznak :D:D Vagy legalábbis kevesebbet, mint a gyerekek, hiszen ők kapják a tudást az idősebbektől és nekik nem szabad tévedni, mert azt megjegyzik, mást meg nem. :) :) Néha azt se tudják mit mondtam pár perccel ezelőtt, de sok mindent még hetekkel később is ismételnek, szerencsére a jobb dolgokat. És van közös hangunk, hál istennek, mert ha nem lenne, akkor jönnének a problémák. A "Kérlek szépen legyél szíves!" a leghasznosabb varázsszó. :) Mindenki egy külön világ, egy önálló egyéniség, és némelyikük lassabban nyílik meg, de van olyan is, aki már percek alatt feltárt mindent, még ami nem rám tartozik, azt is megosztotta velem. És ez így megy már hosszú idők óta, bár nem tudom meddig tart még. Miattuk jó, amit csinálok, de semmi másért nem!! Ilyennek is kell lenni.:)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr391790842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása