Szép időnk volt ma. Legalább ennyi jó jutott mára. Sajnos egyre inkább azt veszem észre, hogy tele van a világ tapló, bunkó, aljas és geci emberekkel. És hiába a cím, meg az a dal, amiből idéztem, egyszerűen lehetetlen csak a jó dolgokra koncentrálni. Ez amúgy sincs benne a munkaköri leírásomban. :P:P Amit ma, elég sok idő múltával voltak szívesek közölni velem. ennek minden ellenérzés, duzzogás és negatív hozzáállás nélkül eleget is tettem azon nyomban. Kimentem a napra, feltöltődni, élvezni a meleget, a fényt és valamit elraktározni, ki tudja, mikor jut belőle legközelebb. Régen volt ilyen csodás és tiszta az ég, és kellemes tavaszi idő volt, annak ellenére, hogy irtózatos erejű szél fújt, de a házak takarásában, az ajtó előtt állva ebből alig vettem észre valamit. Azt hiszem egy igen kicsi időre erősebb lettem, feltöltődtem, mint az elem, vagy akkumulátor :D és jobb kedvre derültem. Pedig nem is szeretem nagyon a napsütést, a meleget meg még ennyire sem, de a tavasz az valami csoda. Ilyenkor minden olyan szép, megújul a természet, az emberek és új lehetőségek várnak ránk. Rám is. A napsütés elérte azt, hogy a sok áskálódó ember ellenére egy pillanatra én is jól érezzem magam. Becsuktam a szemem, a fényt beitta az arcom, beszívtam a melegét. Elhalkultak a zajok egy másodpercre, és olyan volt az egész, mint sok-sok évvel ezelőtt valahol nagyon messze, gyerekkorom valamely napsugaras délutánján. Aztán sajnos vissza kellett térni az átkozott valóságba, összeszedtem a körülöttem ökörködőket, és közben eszembe jutottak a selypítős asszonyság figyelmeztetései, na meg az hogy én mennyire rühellem azt az állatot!! :D:D:D:D De legalább sütött ma a nap, és egy kicsit elmúlt ez is, egy picike időre nem voltam szomorú, nem voltam csalódott és nem akartam kiszaladni a világból. Ha csak annyira is, de jó volt minden! Köszönöm Napocska!!!

 

"Felhő valék, már süt a nap.
Derűs vagyok és hallgatag."

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr331801183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása