Képzelt vita egy akárkivel

2010.07.22. 22:24

Nos, tessék!! Mondd!! Komolyan, őszintén!!!! Mi a bajod velem? Az mindegy, hogy nekem van veled, meg a kapcsolataiddal, de előbb a te okaidat szeretném hallani!!! Jogom van tudni!! Hogy??? Milyen jogom van?? A vállonharapás joga kérem szépen!! Igen!! Az!! Mert hát tetszik tudni, az úgy működik, hogy akit vállon harapnak, annak rendelkezési joga lesz. Egy bizonyos dologgal kapcsolatban megtudhat mindent, amit csak akar. vagy valami ilyesmi volt a Magyar Közlönyben! És nekem öt ilyen jogom is van, vagy rendelkezésem!! Ne zavarj össze, kérlek szépen!! Jó?? Hogy én dobtalak téged?? Ugyan már! Nem is emlékszem rá, csak a többiek mondták, hogy mi történt!! Nem emlékszem értsd meg!! Akkor sem!! Velem ne kiabálj! Nem, nem voltam részeg, teljesen józan voltam. Igen, most is az vagyok! Na, jó, rendben! Mond csak a hülyeségeidet, akkor is jogom vaaaan… Igen!! Mondd el! Miért nem vetted fel a telefont?? Hogy késő bánat??? Ne mondj ilyeneket, mert az eset után két nappal még normális voltál… Bocs, nem voltál az!! Előtte se voltál! Rendben, sose voltál az! Jó, utálj csak!! Neee, ne szeress, ha nem tudsz! Utálj! Látod, ez igen jól megy neked! De nem kell azt mondanod, hogy szeretsz, ha egyszer nem így van! Honnan tudom?? Honnan?? Nem mondom el!! Csak úgy! Megérzem én az ilyesmit, és különben is, ha igaz lenne, akkor nem nekem kéne utánad járnom és már-már hülyének éreznem magam emiatt! Miért?????? Még te kérded?? Hát pont ezért, az ilyen kínos és nevetséges szituációk miatt!! Ne vigyorogj rám!! Érted! Hagyd abba!! Kérlek szépen! Azt akarod, hogy megint felpofozzalak?? Megteszem! A múltkori is fáj még??… Megérdemelted!! Meg hát!! Szerinted nekem mennyire fáj a vállam?? És milyen sokára fog elmúlni?? Hogy ez téged cseppet sem izgat? Köszi szépen, igazán kedves vagy!! Mondhatnám gáláns!! GÁLÁNS!! Baszd meg már süket is vagy?? Nem elég hogy hülye vagy, meg megint berúgtál, még a süketet is adod nekem!! Baszd meg, ez az, ami nagyon, de nagyon az agyamra ment már!! Jó, utálj csak… GYŰLÖLJ!!!!! Ne érdekelsz!! Ne!! Ne fenyegess!! Ne visíts!!! He!! Hallod?? Kussolj már!! Na, mindegy! Hagyjuk! Hagyjál!! Nem! Tévedsz! Te nem szeretsz engem! Valaki egészen mást…. Igen, azt a mittoménhogyishívjákot, akire nem vagyok kíváncsi! Már elégszer hallottam! Oké, utálj! De most már eldönthetnéd végre, hogy milyen érzelmeid is vannak irányomba! Gyűlölsz?? Oké! Ezt vettem utolsó szavadnak. Nem, nem vagyok rá kíváncsi, hogy milyen érzelmi válságon mész keresztül, és hogy mit jelentek neked!! Érted! Már nem érdekelsz!! Végeztem! Nekem ebből elegem volt! Döntésképtelen vagy és sajnos igencsak befolyásolható. Sajnálom, hogy én nem voltam rád olyan hatással, mint a többiek! Még őszinte se tudsz lenni!! MI???? Hogy öreg vagyok hozzád?? Érdekes, az elején ez egyáltalán nem zavart! Amúgy meg sötétben minden tehén fekete! Hogy ez hogy jön ide?? Baszd meg vonattal!!!! Köszi, köszi, még hogy én szedtelek fel és neked így van okod elhagyni!! Köszi!! Igazán értelmes és alapos kifogást adtál mindenre magadnak! Csak az a baj hogy az őszinteség még mindig hiányzik belőled, meg a mondandódból! Legalább magadhoz legyél őszinte!! Igen, magadhoz, és légy szíves nézz tükörbe minél hamarabb! Nem, még mindig szép vagy, a fülbevalód is szuper, a piercinged is, és a hajad is tetszik.. Oké, nem tetszik, higgy, amit akarsz! De… én… én most megyek!! Dolgom van! Közöd?? És én őszintén elmondom…. Jól van, menj csak, ne hallgass meg… Oké, ne is figyelj rám! Amúgy szeretlek… és… bocs mindenért!! Jó, utálj csak!! Én nem foglak.. még nem!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr82176287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása