Ó, hogy dögölnél meg

2009.08.02. 13:18

Köszönöm kedves barátnémnak a tegnapi csodálatos és lenyűgöző estét. Nagyon régen volt már ilyenben részem. Remélem kellemesen érezte magát. Ha csak fele olyan jól szórakozott, mint én, akkor már megérte. Nos, ez azt jelenti, hogy kurva szarul volt, és még most is szarul van!! Remélhetőleg azóta folyamatosan köpi magát szembe a tükörben. Ha nem teszi meg, akkor segítek rajta. Csak én nem köpködöm.. sokkal keményebb lennék. De nem alacsonyodok le hozzá, mert akkora mocsok, tetű, szemétláda, mint amilyen ő, nagyon nem szeretnék lenni. Gerinctelen, kétszínű, hazudozó, fontoskodó, aljas, megbízhatatlan, álnok és még ráadásul sértődékeny is. Mert miután alázgat folyamatosan, tudat alatt, ám mégis szándék nélkül (állítólag), és én ezt számon kérem rajta, akkor rögtön én leszek a legmocsokabb ember a világon... Remélem élvezte a tegnapi estét.. és a hajnalt... És még én veszek el tőle embereket...???!?!?!?! Na nézzük csak meg ki mit csinált?? Azt hiszem ezt mondják úgy, hogy all inn!!!! De leszarom a pókert, a pókerezőket is és mindenkit, aki nem én vagyok, mert nem én voltam most sem a tetű.. és most már nekem is lehet annak lenni. Igencsak lehet.. És leszek is!!! Nem gonoszságból, vagy bosszúból.. hanem mert megérdemlem!!!! Már nincs senkim, semmim, csak én magam.... Legalább én legyek jóban magammal!! Senki másra nem számíthatok!!

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr931474989

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása