Föl-földobott kő

2009.08.12. 23:09

Csak azé írok, hogy akit zavar, azt direkt büntessem!!! Majd megunom eccer, de sztem az nagyon nem most lesz!!! És, jaj, hiába mindenha szándék, százszor földobnál, én visszaszállnék, százszor is, végül is......
Akkor is leszek, ha nem kell!! Akkor is veszek levegőt, ha nem engedik! Akkor is, azért is itt vagyok! Vagy ott!! Ha nem tetszik "azoknak", hogy létezem, akkor tudok egy jó tanácsot: öljék meg magukat, de engem hagyjanak békén!!!! És bármennyire is furcsálják, és hihetetelen számukra, nem vagyok én magam, nem vagyok egyedül, még barátaim is vannak. Vagy ha még se lennének, akkor sincs semmi bajom, nélkülük van a legkevesebb bajom! Megvagyok én utálkozó, lenéző, megalázó, pocskondiázó és nyígós hülye kis óvodások nélkül is!!! Már egy ideje ovimentes övezetben élek!! :D

És egy Bandi vers, ha már eszembejutott, és mert nagyon szép, és mert Bandi vers! :D:D

Föl-földobott kő, földedre hullva,
Kicsi országom, újra meg újra
Hazajön a fiad.

Messze tornyokat látogat sorba,
Szédül, elbusong s lehull a porba,
Amelyből vétetett.

Mindig elvágyik s nem menekülhet,
Magyar vágyakkal, melyek elülnek
S fölhorgadnak megint.

Tied vagyok én nagy haragomban,
Nagy hűtlenségben, szerelmes gondban
Szomoruan magyar.

Föl-fölhajtott kő, bús akaratlan,
Kicsi országom, példás alakban
Te orcádra ütök.

És, jaj, hiába mindenha szándék,
Százszor földobnál, én visszaszállnék,
Százszor is, végül is.

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr1001474967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása