Egy vagon prozak rendel!!

2009.10.04. 23:52

Ajj.. nagyon kész vagyok már idegileg és lelkileg is!! :(:(:(:(:(
Lassan kezdek totálisan megőrülni.. Kilátástalan lett az egész életem, ami eddig volt, az sem ér egy fabatkát sem. De leginkább az nem ér semmit, amit az emberek csak úgy neveznek, hogy jövő... Nekem már nincs is.. nem is volt igazából sosem!!! Minek is lettem én ide..?? Most..?? :(:(:( Bármikor szar lenne, de most még inkább!! Bárcsak ez az egész élet akármi egy film része lenne, és ezzel együtt én is csak egy szereplő lennék... Mennyivel másabb lenne minden és azt hiszem.., nos, könnyebb is lenne!! Nem éreznék legalább semmit, mert a filmekben a szereplők sosem éreznek, csak elhitetik a nézővel, hogy igen, pedig nem is! :D
Azt hiszem megyek, lefekszem aludni és elhitetem magammal, hogy mindez csak egy mozi része, egy rettenetes és nevetséges mozi része, bár akkor sokan néznének :D, de mégis jobban el tudok szakadni ettől a szerencsétlen és victor hugo-i létezéstől!! Mennyivel könnyebb érzések nélkül élni... :S:S Kérem a prozakot!! :)):

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr251474928

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása