Motivációs levél

2009.11.03. 22:58

Tisztelt Hölgyem/Uram!

Ezúton szeretném a www.csakviccbőladunkfelálláshirdetést.hu internetes oldalon állatkerti betanított munkás munkakörben meghirdetett állásukat megpályázni.
Mint ahogy az önéletrajzomból is kitűnik, dolgoztam már állatkertben és étkeztetési tapasztalataim is vannak, ahol emberekkel kerültem közvetlen kapcsolatba.
Tanulmányaim során kutyaól-építő, madáretető és állatsimogató végzettséget szereztem, ami szerintem megfelel az Önök által meghirdetett munkakör betöltésének, de készen állok arra, hogy tovább képezzem magam, amennyiben ez szükséges.
Eddigi munkatársaim állatszerető, türelmes, gondoskodó embernek ismertek meg, aki nem kerülte az állatokkal való rendszeres kapcsolatot, és mindennap idejében adtam nekik enni. Mindig sikerült minden kollágámmal közös hangot találnom, anélkül, hogy a testi fölényemet ki kellett volna használnom. Az én reszortom volt a gorilla, valamint a jegesmedve tanítása. Ezek az állatok kizárólag nekem engedelmeskedtek. A nem megfelelő munkahelyi információáramlás miatt ezekből voltak konfliktusok, de kisebb veszteséggel mindent meg lehetett oldani. Ebből kifolyólag természetes, hogy jól értek az állatok nyelvén, előző munkahelyemen a beosztásom Dr. Doolittle volt.
Önálló munkavégzésre teljes mértékben képes vagyok, a szagokat rendkívűl jól tűröm, a szadista hajlamokkal rendelkező egyedeket könnyen kezelem. Munkámat remekül végzem, ha minden kellő támogatást megkapok hozzá. Remélhetőleg Önöknél nem lesz szükséges az értékes állatok magáncélú értékesítése fizetés megvonása, valamint csődeljárás esetén. Egyelőre nincs sejtésem, hogy milyen konkrét munkaterületen kellene hatékonyan állatkerti betanított munkásként dolgoznom, de meg vagyok győződve arról, hogy bármilyen akadályt hárítanak is elém, legyőzöm, mint a Görögök Tróját.

Célom egy stabil állatkertben, hosszútávon, vad környezetben dolgozni, ahol munkámmal hozzájárulhatok az állatok boldogságához. Úgy tudom az állatkertjükbe hamarosan megérkezik Magilla, a Csirifiszkió Állatkert hím gorillája, akit volt szerencsém 15 évig tanítani sok titkos jel segítségével, melynek során különleges képességekre tett szert.

Kérem, biztosítsanak nekem lehetőséget arra, hogy egy személyes találkozás alkalmával mutatkozhassak be Önöknek, amikor is bebizonyíthatom a rátermettségemet és a szaktudásomat, valamint azt, hogy egy gorilla jó emlékezőtehetséggel van megáldva, ragaszkodó és intelligens állat.

Pozitív döntésükben bízva,

Tisztelettel,

Pocket Monster

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr11497321

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Z~ 2010.08.01. 00:59:27

Én jelentkeznék akkor állatnak!!!:)

Pocket Monster 2010.08.01. 15:25:52

Jelentkezés elfogadva!! :)
Első munkanap: bármikor, amikor tetszik! :D:D
süti beállítások módosítása