A gonosz hétszer él....

2009.12.11. 22:28

Ahogy a régi dal is mondja: A gonosz, mint olyan, mindig másmilyen. Nincs rá szabály, a gonosz gonosz, és kész......  Ne hidd, hogy legyőzted őt! Ne hidd, hogy jobb lettél! Ne hidd, hogy megszabadulsz! A gonosz hétszer él.

Még mindig a bennem élő kisördög piszkálja a fantáziámat, valószínűleg fogja is még egy darabig. Az eleve kizárt, hogy eltűnjön a tudatomból, olyan, mint a rózsaszín elefánt. Azt se hiszem, hogy nekem nincs egy kisördögöm, mert akkor kevésbé lennék idióta! :P:P No, meg ugye mindenkinek van, nekem is, főleg nekem van! :D:D Szeretném őt közelebbről is megismerni, vajon milyen a személyiség, van önálló akarata, vagy inkább csak az enyémet szívja és nyomja el??? Van valami saját hangja, véleménye, vagy mindig az én hangomon mondja az elcseszett ötleteimet, amik alapból halálra vannak ítélve...??? Vagy minden hülye ötletem tőle ered, és így nekem nincs semmi önálló gondolatom, csak azokból élek, amit ő rám erőltet?? Van olyan, hogy kisördög teszt?? Amiből megtudhatnám, hogy miféle-kiféle az én ördögöm?? Valószínűleg a saját képmásom egy eltorzított változata, ami vagy a múltból ragadt bennem, vagy időutazóként jött vissza, hogy kiszipolyozza az elmémet!!! Szemét ez a lény, egy belső hanggá változott, ami annak ellenére, hogy mindenki jónak tartja, egy agresszív és mocsok tulajdonság. Az meg pláne, hogy ha az ember észre is veszi. Sokan persze tagadják, de mindenkiben ott lappang, néha fel sem tűnik, de akkor is ott van. Olyankor megbúvik a sarokban, valahol az agy egyik elzárt szobájában, egy sötét polcon, és úgy intézi a dolgait, hogy az ember semmit se vegyen észre a létezéséből. Mintha mindent saját maga vinne véghez tudatosan és megfontoltan. Ahogy az okosok szokták. De itt már nincs okos vagy buta ember, ezen a szinten már mindenki egyforma... Csak a kisördög változik, mivel mindenkinek a személyiségéhez igazodik, hogy minél jobban illeszkedjen a világába... Talán az én kisördögöm is egy blogot ír éppen az viselt dolgaimat ecsetelve, hogy mennyire, de mennyire furcsa vagyok, nehezen befolyásolható, de néha meg könnyen csábuló... Nincs velem könnyű dolga, még az is meglehet, hogy segítséget kér valami Kisördög Zrt-től, vagy csak felbérli a jó tulajdonságaim kezelőjét, az angyalszerű kislényt, ugyan fogjanak már össze ellenem és minél előbb teljesen legyőzzenek végre közös erővel. És ilyenkor, mint a Tom és Jerryben volt, felettem köröz két, hozzám igencsak hasonlító piros és fehér ruhás pici lény, miközben győzködnek engem is, meg magukat is. Vicces egy dolog, de nem elképzelhetetlen. A minap is láttam egy fazont, aki valakivel nagyon vitatkozott, hol ide fordult hol oda, és győzködte a láthatatlan lényt a maga igazáról. Persze a külvilág senkit sem látott, talán szellem volt vagy valami ahhoz hasonló, de egy biztos, a kisördög is valami ilyen lény, nem látja senki csak az, akié, vagy talán még az sem... Kitudja…. Mondjuk én még nem találkoztam az sajátommal, vagy csak valamikor nagyon régen. Ez mondjuk még nem jelenti azt, hogy teljesen eltűnt, csak nem válik általam láthatóvá, mindössze a hangját hallom, ami az enyémmel teljesen megegyező. A hang pedig a fejemben nem más, mint a saját vívódásom a világgal, magammal és a környezetemmel. Azóta meg már biztos ő is begolyózott a privát kisördögétől, aki még nála is kisebb... :D:D
Tényleg a kisördögöknek lehet saját kisördöge??? :D:D:D

www.youtube.com/watch

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr261591535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása