Tesztelek

2010.01.05. 23:30

Fogalmam sincs mennyi tesztet töltöttem már ki életem során, pláne az elmúlt időben. Az egyik világhíres közösségi oldal jóvoltából sok érdekes és csodálatos dolgot tudtam meg magamról a tesztek segítségével. Volt szerencsém szembesülni azzal, hogy van horkluxom, ráadásul jó távol tőlem. Aztán kiderült, hogy az igazi nevem az Ádám, de a szüleimnek még nem szóltam, hogy rosszul választottak. Megtudtam persze azt is, hogy mekkora féreg tróger vagyok, milyen őserő lakozik bennem, milyen nem emberi lény lennék, vagy melyik egyiptomi istennő vagyok, milyen stílusú filmet készítenének az életemről, no meg hasonló érdekes és nagyon fontos információt. Persze nem a tesztek stílusa a legjobb, hanem a kérdések valamint a rájuk adható válaszok. Mondjuk egy olyan kérdésre felelni, hogy "Mi leszel, ha nagy leszel?" nem olyan bonyolult. Ám a lehetséges válaszok közül sem a vadász, sem a narkós, de még az alkoholista sem áll hozzám közel, a valósághoz meg még kevésbé. Ilyen esetben mit is jelölhet be az ember, mint a legszimpatikusabbat, nincs veszíteni valója. Aztán a teszt eredményén nem is csodálkozom, mivel már alapból egy féreg trógernek tartanak évek óta, az se nagyon izgat, mert nem adok én mindenki szavára. Azt hiszem ezek a tesztek csak időtöltésre és idegesítésre valók, nem sokszor találok benne mást, legfeljebb egy kevéske humort, ami az eredményen tükröződik vissza. Azt pedig nem nagyon kell komolyan venni. Akkor lenne csak világvége.... Főleg, mert egy teszt során a következő lett az eredmény: Igazi gonosz vagy. Minden célod a rombolás, pusztítás. Szinte mindenkit gyűlölsz, mindenkinek rosszat akarsz, és ehhez megvannak az eszközeid is. Te fogod elhozni a szenvedést és a pusztítást a Földre. Ez ám a mulatságos!!! :D:D De nem vagyok én hülye, nem veszem komolyan, még véletlenül sem!! Bár a tegnapi nagy pusztítósdi után..... Azért meg lehet nyugodni, akkora féreg tróger nem vagyok, de tényleg nem!! :D:D Csak szeretnék olyan lenni! Na, majd az Ozora fesztiválon kiderül! :D:D:D:D:D:D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr261650472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása