Levél

2009.06.30. 21:48

Igazán klassz leveleket tudok írni! :D:D Kíváncsi vagyok a mai nap során először írt válaszlevelemre milyen reakció érkezik, no és mikor?? :D:D:D Jól megmondtam annak a valakinek a véleményemet arról a valamiről!! :D:D:D Kis majom!! Aki primitív az mindig primitív marad, hiba lesz 33 éves!! :D:D:D:D De szerintem szegény "srác" sose volt értelmes. Nem hiszem hogy bárki is az eszéért szerette azt a marhát. Tuti, hogy az anyja sem!! Buta, tudatlan és álszent!! ÁÁÁÁÁÁÁÁ! Kegyetlenül hülyeeeeee!! Bárcsak az emberek megértenék, hogy a negatív dolog nem feltétlenül jelent rosszat, mert amikor azt mondom, hogy nem értette a dalnak a szövegét, amit küldött, azzal nem azt mondtam hogy primitív lenne, de mivel kapásból így reagált vissza, hogy "Nem vagyok primitív", no, itt elárulta magát, hogy igenis az!! Nem értette a dal szövegét, és még ő sértődik meg ha ezt megjegyzem neki, ráadásul leprimitívezi magát, azaz azt állítja magáról, hogy nem az!! Pedig nagyon is az!! Nem érteni egy egyszerű levelet??? Mennyire primitív az ember!! :D:D:D
Nem ért egy dalszöveget?? Nagyon primiííííííííííííítv!! :D:D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr801475013

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása