Ilyen van?

2009.07.05. 23:36

Jááááááááááájjjjjj!! Hogy mér olyan érthetetlenek az emberek?? És miért erőszakoskodnak?? Pláne velem?? Annyira nem bírom felfogni, hogy miért keménykedik velem mindenki és persze én vagyok a szemét, érzékelten meg a bunkó, mert én nem akarok semmit, csak lázadozok meg blablabla.... Mert én nem értek meg semmit, én vagyok a rossz, akinek mindenki csak jót akar és nem veszem észre. Ja..:S:S: És a legjobb, hogy "De velem sokkal jobb volt ez meg az, mint xy-nal...!!?!?!?"

Miért akarja mindenki megmondani nekem, hogy mire gondoljak és mit érezzek.. Kezd egy kicsit nagyon elegem lenni lassan.... :S:S

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr121475021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása