Eljött az óra

2009.08.04. 23:17

Ezerszer győzött le az Élet, mégis felkelsz...

Annak idején nem hittem hogy ennyire rabul ejt majd a Társulat című műsor. Nem is akartam nézni, nem is néztem, csak egyszer volt benne egy régi ismerősöm, akinek örültem volna, ha szerepet kap, mert nagyon tehetséges srácnak tartottam. És tartom most is!! Sajnos nem jutott be a tévés műsorba, amiből egyértelmű, hogy nem kapott szerepet, de legalább megszerettem a műsort. És az emberkéket is!! Őket a legjobban! A végső produkció egyáltalán nem tetszett, nem volt benne semmi eredeti. Olyan érzésem volt, miközben néztem, mintha kínoznának. Egy nagy csalódás volt semmi több. A válogató alatt viszont életem legjobb élményeit éltem át hétről hétre. Iszonyatosan tehetséges fiúk és lányok voltak a műsorban, és a szívemhez nőttek. Miután vége lett szomorú lettem, mintha valamit elvettek volna tőlem, mintha elvesztettem volna valakit... :(:( Hiányérzetem volt és visszasírtam minden szombatot, amikor a jól ismert galeri várt rám a tévében! :) Azóta se tudok szabadulni tőlük! Hónapról hónapra előveszem a dalaikat, és élvezem a csodát! Mert nekem az volt: CSODA! Beragyogták az életemet! Olyan sok mindent tanultam azáltal, hogy néztem a műsort, hogy magam sem hiszem el! Akkoriban fordult meg bennem igazán, hogy saját színházat szeretnék, mégpedig ezekkel az emberekkel! :D Persze nem lett színházam, de ők mind egytől egyig jóhelyre kerültek. A megfelelő helyre!! A legkedvencebb kedvencem pedig SZFE-s lett. Így legalább egy emberről tudom biztosan, ott a helye. Csak ne rontsa el az a műmájerképző....

Sok kedvencem maradt a Társulatból, pl.: Mozart Árnyékdala, Jézus Getshemane-jelenete, Hosszú dala, és a Fényév távolság, ami valami olyat adott nekem, mint azelőtt semmi! Ám egy másik dal az én igazi nagy "szerelmem", amit olyan sokan leszóltak, az előadóval egyetemben. Sok fórumon olvasom, hogy bénának tartják, és a kommentelők között kevés olyan akad, akinek igazából tetszik. Nekem tetszik!!!! Eleinte találtam benne hibát, de sose írtam le sehol, nem is bánom, mert most már így lett számomra tökéletes előadás!!! Ha valahogy eljut egyszer a sráchoz, az írásomból valami, üzenném neki, hogy lenyűgözött és meghatott!! Nekem ez volt a legszebb előadás!! 
Mégpedig ez ni :) : https://www.youtube.com/watch?v=F1Di5XFN200

Milyen sok nagy igazságot mond el ez a dal.... Jelenleg minden egyes szavával egyet kell hogy értsek!!! :(:(:(

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr1001474986

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása