Hív a metal, hív a rock!!

2009.11.14. 17:45

Pillanatok múlva elkezdődik az év legjelentősebb eseménye. Idén először és utoljára színpadra lép az Akela zenekar. Az a zenekar, amelyik már kétszer mondott istenhozzádot a rajongóknak. Legutóbb 2007. október 31-én az indiánsátras klubban. Életem egyik legszomorúbb és legmegrázóbb élménye volt. Gyermeki naivsággal, akkoriban még azt hittem sosem élem túl. Mindennap egy kínszenvedés volt számomra, hogy újra át kell élni a napot. Minden reggel korán kelni, suliba menni, megfelelni mások elvárásainak, miközben nem találtam sehol helyem, ebben a rohadt nagyvilágban. Minden nagyon nehéz volt, mert addigra értettem meg igazán a dalokat, a szövegek akkor kerültek a legközelebb hozzám. Félig felnőtt fejjel valahogy több volt minden, mint egy egyszerű dalszöveg, mint egy lázongó rocker himnusz. A sajátomnak tartottam az egészet, úgy éreztem, hogy belőlem születtek a gondolatok, eggyé váltam velük, ahogy sok más hozzám hasonló rajongó. És nem kellettek faszomiccse nagy szavak semmihez, csak egyszerűen adta magát az egész. Ilyen az, amikor belülről jön valami, az ihlet-szerűség. Ezért volt annyira jó minden dal, mintha egy igazi irodalmi mű lett volna, amit bátran elszavalhatna bárki egy költészeti esten. Aztán hihetetlen, de elmúlt, lecsengett az a szívfájdalom, ami most visszanézve, nem is volt szívfájdalom, csak egy kis csalódás, afféle szerelmi bánat, amin sikeresen túltettem magam, még ha nem is találtam új szerelmet magamnak helyette. Azért talán valami megnyugvás csak jutott nekem!! Azóta eltelt 2 év, igazából koncertre se nagyon mentem, semmilyenre. Valahogy a sokkhatás miatt :D:D:D, de inkább csak azért, mert igyekeztem felnőni, magamhoz, és a feladathoz, hogy majd egyszer igazán jó gyereke legyek anyámnak!! :D:D Hűű, na, ez nagyon nem akelás dolog! :) Ma este pedig közkívánatra ismét Akela koncerten tombolhat a nép!! Vagy legalábbis aki szereti, mert az hallgassa, akinek Akela!!! :D:D

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr581525125

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása