Már nem Sláger a Danubius!

2009.11.19. 16:30

Sok év után, a mai naptól megszűnt a két legnagyobb kereskedelmi rádió. Vagyis a két országos frekvenciával bíró rádió. Az hogy a legnagyobb volt, vagy sem, az mindenkinek a saját véleménye. Döntse el ki-ki maga, hogy mennyire volt népszerű, ismert és hallgatott rádió egyik is meg a másik is. Ám mától már új nevek vannak az éterben, XY rádió és Zs FM, amit bevallom férfiasan még most sem értek. Okés, hogy nem kell mindig ugyanazoknak a legjobbaknak, a legerősebbeknek lenniük, de mi alapján döntik el és kicsodák, hogy akkor mostantól ez és ez megszűnik. Innentől mindenki máshol lesz és máshogyan, ami pedig itt működik majd, az teljesen más lesz, mint az eddigiek. És ez az egész azért furcsa számomra, mert minden politikai és akármilyen döntésen túl valahogy nem érthető a dolog. Ha megszűnik két eddigi rádió, aminek akkor is sok hallgatója volt, ha ezt nehéz elhinni és elfogadni, akkor mi lesz helyette?? Persze mindenkinek jönni s menni kell, változik a világ, de hogy?? Miért szünetek meg valójában?? Mert ez az érthetetlen!!!! Most van helyette két másik adó, ahol fel-felbukkannak az egykori rádiósok, és a bevált, régi műsorokat is átveszik az újak, amit nem tudok megérteni. Nem azt, hogy átkerül egyik cégtől a másikhoz a dolgozó, hanem hogy van egy cég, akinek megadják az engedélyt, ám nincsenek, akik elvégeznék a munkát! A melót olyanokra bízzák, akik nem is náluk dolgoznak! Milyen műsorstruktúrájuk van/volt eredetileg???? Ha pályáznak egy akármire, jelen esetben frekvenciára, akkor mi volt a pályázatuk?? Miről szólt??? Voltak ott eredetileg emberek?? Létezett az a rádió?? Vagy úgy gondolták, hogy viccesen megpályázzák, majd a bukott rádióktól átveszik az embereket…. Aztán megy minden tovább, mintha misem történt volna!??!?!?! Nem létező termékkel nyertek?? Valótlan akármi vette el a helyet?? Mert ez teljesen úgy tűnik! Nem volt más csak a név, és a többit az elesettekből akarták felépíteni…

Nekem már egyik rádió sem volt igazán a kedvencem, de sokszor tekertem oda. Nem török felettük pálcát, kritikával sem illetem őket, mert csak! Halottakat nem illik leszólni, sem a hibájukat felróni...
Mindenféle rosszérzés nélkül mondom, hogy igazán színvonalas műsorok voltak rajta!! Sok-sok majdnem kedvenccel!! Vágó Piros aranyos hangja miatt szerettem a Pirosász című műsort, ám Jáksótól inkább menekültem, mert valahogy a stílusa sem jött be. De ott volt Abaházy, Rákócziferi, Vadonjani (aki szerintem a legklasszabb volt a rádiónál) és Sebestyén Balázs, aki a Danubius által vált szimpatikussá számomra. A zene már kevésbé tetszett, mert még változatosabb ízléssel rendelkezem, mint ők, és nehéz behatárolni a kedvenceimet, de néha jól esett hallgatni őket!! A Sláger viszont eléggé meghatározó volt számomra. Suli előtt mindig hallgattam, úgy indultam útra, hogy az utolsó dalokat dúdoltam magamban. A mai napig emlékszem, hogy a Sláger Rádió első játékéban, az Óra slágerében a Beatles: Hard Days Night volt a megfejtés!! :D A Bumeráng sokáig állandó volt nálam, de egy idő után belefáradtam, hiába volt ott Voga, akit alap ember nálam évek óta!! Borost is csíptem, egy ideig Bochkort is, meg akik előfordultak ott az évek alatt. Istvándani, akinek szerettem a hangját, Vass Maya, akit szívesen hallgattam, és Kalácska Gábor, aki gyerekkorom nagy kedvence volt! A szaladó férfi!! :D Jó volt a hangját hallani hajnalban munkába menet! A zenék már sajnos itt is fájtak, mert A-ha rajongóként (na, ez tényleg igaz) sokkal több és jobb dalt tudok felsorolni a norvég kedvenceimtől, mint ami az elmúlt években szólt a Slágeren. Ugyanígy vagyok a Danubius kínálatával is, ezért hallgattam Petőfi rádiót. Aztán az is átalakult, majd nálunk frekvencia cserén esett át, viszont ma már az MR2-t sem hallgatom, mert nincs időm. Pedig sok-sok kedvencet köszönhetek az újpetőfinek, és sok szomorúságot azáltal, hogy csodálatos, örökké imádott műsoraim nincsenek többé… És most furcsa, de már sok, általam favorizált rádió szűnt meg, amik valóban meghatározták a fejlődésemet!! :D:D Azonban a legrosszabb, hogy a valódi egyéniségek, akiket már levegővételükről megismer az ember, mind eltűntek!! Már nem is tudom, hol találhatom meg azokat a hangokat, akiket meghallva valami hihetetlen béke és boldogság fogott el!! Most meg már se dunabajusz se láger rádió, és hiába nem hallgattam rendszeresen, nap, mint nap, rajongva értük, valami hihetetlen szomorúság fog el, hogy már nincsenek. Bár most, ha jól hallom a Danubius helyén Vágó Piros kacarászik, viszont ez nem ugyanaz. A Sláger frekvenciáján meg a totálcaros srácok, Winkler és Bazsó magyaráz valamit a stúdióépítéséről. Engem egyáltalán nem hat meg egyik sem!! Eddig sem hallgattam őket, most meg az „új” hihetetlen zenei kínálattal rendelkező rádiókat sem fogom. Maradok a jól bevált lejátszómnál és a család CD-táránál!! :D:D Azért egy pár könnycseppet eleresztek a két halott rádióért….. Sajnálom, akik elvesztették ezáltal a munkájukat és a családot, amit a rádió jelentett nekik. Egy kicsit lélekben együtt érzek velük, vagy legalábbis megpróbálok!! Azért köszi a sok ingyen koncertet mindkettőtöknek!! Akkor is, ha nem mindig a számomra kedvelt előadók léptek fel, de ugye a zenei kínálatban sem az én kedvenceim voltak a főszereplők!! Isten veletek! Köszi, a zenét.. Azt, amit adtatok, mert akármilyen volt, én megbecsültem!! :D:D Ez van, ezt kell szeretni!!

Hajrá Magyarok! A Sláger Angyal legyen veletek!

 www.youtube.com/watch

 

A bejegyzés trackback címe:

https://pocketmonster.blog.hu/api/trackback/id/tr981537164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása